lördag 4 augusti 2012

Ruggigt fin Amazon




Hände en kul grej när vi hade kommit till sthlm cruising. Hade bara hunnit ned på sveavägen och tagit 6 bilder så kommer det fram en herre(tydligen känd som plåtconny) till mig. Han frågar artigt om jag vill fota en kanonfin Amazon 123 -gt. Ja själklart svarade jag. Ska bara hämta nycklarna säger herren. När han kommer tbx styr han iväg till företagsbilars garage å vill att jag ska följa med. Bara se glad ut å .med ner i garaget. Där låser han upp ytterligare dörrar å kör fram Amazonen. Tar några bilder. Han pratar då med frugan min å ungarna å frågar om dom vill se något häftigt. Ja jo det vill dom ju. Han öppnar då en annan del utav garaget. Där stod massor med bilar. Han visade oss då chefens sons a-traktor, en jänk som det satt en mercedes-diesel med dubbla växellådor i, Kaxigaste a-traktorn jag någonsin sett. Har tyvärr inga bilder på den då den stod trångt till. Spännande början på cruisingen iaf =o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar